středa 24. prosince 2008

Get-PSNews |? {$_.CreationTime -lt "9days"}; Write-Host "Týden 51"

Tentokrát malá změna v názvu :) Rozhodl jsem se dění před Vánocemi shrnout do jednoho článku. Příští novinky vyjdou až v novém roce. Přeji vám tedy všem pěkné svátky a v novém roce hodně povedených skriptů.
  • V pondělí již tradičně vyšel další díl PowerScripting Podcastu.
  • Richard Siddaway dokončil sedmou kapitolu knihy PowerShell in Practice. Dostupná je přes MEAP.
  • NetMap je nyní NodeXL.
  • Na DevCentral se objevila nová série PowerShell ABC's.
  • Thomas Lee píše o PowerShell.cz.
  • Video z Windows PowerShell Virtual User Group #7.
  • Tip na formátování PowerShell kódu v HTML. Rozhodl jsem se, že tento nástroj budu dále používat.
  • Chcete mít ve svém promptu zobrazeno procento nabití baterie? Použijte tento kód.
  • Super speciální Podcast - epizoda číslo 53. Hosté Jeffrey Snover a Bruce Payette.
  • Hlavní zpráva dne, měsíce, roku - nová verze PowerShellu je na světě. Tedy přesněji PowerShell V2 CTP3. Všechny následující zprávy se již točily okolo nové verze. Dnes jsem si s ní chvilku hrál a jelikož jsem nepoužíval CTP2 (kromě několika testovacích instalací) bylo pro mne nové úplně vše. Ale již z následujícího postu jsou vidět některé pěkné vlastnosti.
  • Zmiňovaný článek popisující Advanced Functions (jak by se nyní měly nazývat cmdlety).

Žádné komentáře: