pátek 19. prosince 2008

PowerScripting Podcast - Live CTP3 Special

Tak jsem se včera - vlastně to bylo dnes ve tři hodiny ráno - zůčastnil poprvé živého vysílání PowerScripting Podcastu. To byl mazec! Chápu, že mí mladší kolegové by to nazvali důchodcovským sedánkem, ale pro mne jako (cituji) PowerShell magora to byl odvaz.

Hosty byli tentokrát Jeffrey Snover a Bruce Payette, takže o zajímavé momenty bylo postaráno. Celou show mi ale zkazilo internetové připojení, které se rozhodlo, že mi bude vypadávat, takže jsem občas slyšel kus řeči a pak pět vteřin ticha. Paralelní chat byl plný skvělých postřehů, vtipů a dobré nálady. Je vidět, že komunita se dobře zná a dokáže si porozumět. Celou show sledovalo 46 lidí, což je prý dosavadní maximum. 

Všichni čekali na Jeffreyho slova o uvolnění CTP3. Bohužel bylo oznámeno, že vzhledem k (blíže nespecifikovaným) problémům se síťovým protokolem se uvedení na chvíli odkládá. I tak bychom se ale ještě v prosinci měli dočkat.

Když jsem se kolem páté se všemi - hodně unaven - loučil byl jsem rád, že jsem "byl u toho". Jenom kdybych nemusel o dvě hodiny později vstávat do práce, byl by dnešek o něco lehčí :)

Žádné komentáře: