neděle 26. října 2008

Get-PSNews |? {$_.CreationTime -lt "7days"}; Write-Host "Týden 43"

  • Nevím, co jsem minulý týden dělal, že jsem zapomněl přidat jednu malou, ale "důležitou" změnu. V oficiálním PowerShell blogu se objevila zmínka, že v CTP3 bude opuštěn název cmdlet a bude dále nazýván funkcí. Více v Emit-XML.
  • Další UK PowerShell UG meeting 25.11. bude přenášen živě přes Live Meeting. Bude se převážně věnovat Práci s AD.
  • Diskuse v microsoft.public.windows.powershell mě navedla na možnost ovládání Windows Desktop Search přes PowerShell. Prvním je ovládání WDS 3.0 a druhým Get-WDS cmdlet. Zatím jsem nezkoušel kompatibilitu skriptů mezi verzemi 3.x a 4.0.
  • Ve středu proběhla online konference Quest Connect 2008. Zůčastnil jsem se několika přednášek z nichž nejzajímavější pro mne rozhodně byla Do Not Fear the Command Line: PowerShell Made Easy, která se zabývala PowerShellem a PowerGUI. Přednášky budou dostupné ke shlédnutí až do 9.dubna 2009.
  • Krátký popis Connect-QADService uveřejnil Brandon Shell na TurboChargeAD.org.
  • V blogu SAPIEN Technologies byly zveřejněny ZIP soubory z přednášek Jefferyho Hickse na konferenci TechMentor. Obsahují skoro 300 stran prezentací a 1300 řádek kódu a stojí rozhodně za shlédnutí.
  • Konečně jsem si stáhl knihu, kterou jsem vyhrál za recenzi PowerScripting Podcastu. Po rychlém prolétnutí a posléze přečtení 100 stránek (právě začínám číst kapitolu PowerShell Command-line Parsing) ji řadím na úroveň mých oblíbených PowerShell Cookbook a PowerShell in Action.

Žádné komentáře: